Saturday 21 April 2012

Introducing..

assalamualaikum. :)


Sebelum berkenalan dengan lebih jauh, sedikit info tentang diri ini.


Saya yang mesra di sapa dengan panggilan 'Zuriani' atau 'Zu', berkhidmat sebagai tenaga pengajar di salah sebuah politeknik Malaysia. Saat ini, baru dikurniakan seorang anakanda perempuan. Mula berjinak dengan penggunaan Lampin Moden - Cloth Diaper sejak puteri sulung berusia 9 bulan. 


Blog ini diwujudkan bertujuan untuk medan/tempat untuk perkongsian ilmu dan juga produk jualan Cloth Diaper. sebagai salah satu tanda sokongan saya kepada penggunaan Cloth Diaper di kalangan ibu bapa.. iaitu dengan memilih produk yang lebih mesra alam yang mengamalkan konsep - berjimat, guna semula dan kitar semula. :)


Sebenarnya sejak mula berkenalan dan jatuh cinta dengan cloth diaper, banyak kelebihan berbanding kekurangan yang saya temui.. insyaAllah satu persatu akan di kongsi melalui blog ini.


memperkenalkan..


gambar rasmi page fb/blog saya. (imej yg dijumpai dalam google image, kemudian dibuat sedikit proses edditing :p)



ya.. saya sangat cintakan dunia ber-cloth diaper :) 

memperkenalkan lagi, satu2nya model cloth diaper saya. salah satu usaha kecil saya untuk kebaikan kulit si dia. dan setesrunya untuk kebaikan bumi yang saya diami.

*anakanda Nisrin Zhafrah dengan pocket cloth diaper 
jenama : Tinky By Bettermoms


:)

insyaAllah post akan datang akan di usahakan dengan info2 yang sedikit sebanyak berguna tentang cloth diaper. dan sangat ingin berkongsi di sini olahan tentang selamat tinggal disposable diaper - DD - lampin pakai buang.

jumpa lagi k!








No comments:

Post a Comment